Czy tak musi być vol.2 – nieudolne biuro promocji
Nieprawdopodobne jest działanie naszego biura promocji, a w szczególności osób zarządzajacych stroną wegorzewo.pl oraz oficjalnym kontem na FB. Dlaczego? Już wyjaśniamy.
W dniu dzisiejszym na oficjalnej stronie festiwalu Naturalnie Mazury Festiwal pojawiło się nagranie w którym burmistrz Krzysztof Piwowarczyk mówi: „Węgorzewo nierozerwalnie związane było zawsze z muzyką rockową od przeszło 20 lat. Wiele pokoleń młodych i tych starszych ludzi kojarzy właśnie Węgorzewo z muzyką rockową.”
W takim razie Panie burmistrzu pytamy:
DLACZEGO nasze biuro promocji, które jest odpowiedzialne za wizerunek naszego miasta w strefie internetu nie promuje festiwalu?
Skąd turyści wchodzący na OFICJALNĄ stronę miasta mają wiedzieć, że w dniach 8-9.07. odbywa się impreza o większej randze niż koncert zespołu disco polo w parku?
DYSKUSJA NA PROFILU FB (kliknij):
www.facebook.com/MiastoWegorzewoPL/photos/a.393883134029525.95178.391810510903454/1122512061166625/?type=3&theater
Dlaczego brakuje bannerów / grafik reklamujących festiwal na stronie tak by potencjalny turysta po wejściu na nią był w wyraźny sposób informowany że coś ważnego dzieje się w naszym TURYSTYCZNYM mieście (czy to przez nieprzemyślaną strukturę strony, która powstała na początku tego roku nieuwzględniającą miejsca na ekspozycję treści promujących)?
Dlaczego nie było promocji dzisiejszego (3.07) prologu przed festiwalem Naturalnie Mazury, który odbywał się na placu Wolności?
Jakie zostały wykonane działania wspierające promocję festiwalu do dnia dzisiejszego?
Festiwal to jest również promocja naszego miasta na której skorzystają wszyscy przedsiębiorcy utrzymujący się z turystyki.
Jak to jest możliwe, że Węgorzewskie Centrum Kultury nie umieściło nawet wzmianki na stronie www oraz swoim koncie FB na temat festiwalu?
Czy tak to ma wyglądać promocja miasta turystycznego w którym imprez o charakterze szerszym niż lokalny jest jak na lekarstwo?
—–
Szanowni Państwo to już kolejna impreza w naszym mieście, która nie ma wsparcia promocyjnego na odpowiednim poziomie! Podobna sytuacja była przy okazji tegorocznej edycji Półmaraton Węgorza, gdzie tydzień przed wydarzeniem również nic nie pojawiło się na stronie, o czym również tu pisaliśmy.
Niezrozumiałem jest dla nas postępowanie osób odpowiedzialnych za kształtowanie marki jaką jest niewątpliwie miasto Węgorzewo w świecie internetu pełnego potencjalnych turystów.
Brak zdecydowanego działania w tej kwestii jeszcze bardziej będzie zdystansuje nas w porównaniu do konkurencyjnych miast znajdujących się na szlaku wielkich jezior mazurskich, które posiadają o wiele bardziej rozbudowaną ofertę na okres wakacyjny i nie tylko.
Szanowni Państwo jeśli jednak nie uda się przekonać i zmobilizować naszych władz do bardziej efektywnych działań to pozostajemy tylko MY – MIESZKAŃCY i sympatycy naszego przepięknego miasta.
W myśl zasady #promujelokalnie zachęcamy do udostępniania ciekawych inicjatyw (sportowych, kulturalnych, a nawet promocyjnych) odbywających się w mieście nad Węgorapą. W ten sposób każdy z nas może być AMBASADOREM Węgorzewa! #wegorzewoRAZEM
224 comments